شهردار منطقه ۱۱ تهران گفت: در صورت بی‌تفاوتی به اخطارهای مکرر ایمنی، بعد از اتمام ماه صفر برای پلمب و تعطیلی پاساژ معروف میدان انقلاب وارد عمل می‌شویم.

پلمپ

به گزارش همشهری آنلاین، سید محمد موسوی شهردار منطقه ۱۱ تهران در این باره افزود: مجتمع تجاری و فرهنگی مهستان یک از مراکز مهم و شناخته شده در مرکز شهر است و روزانه صدها نفر از شهروندان از تهران و سایر استان‌ها به این‌ پاساژ مراجعه دارند.

او افزود: این مجتمع دارای تخلفات متعدد شهرسازی و ساختمانی است و طبق نظریه کارشناسان، مستعد حریق گسترده هست و حداقل‌های ایمنی را ندارد. 

شهردار منطقه ۱۱ تهران ادامه داد: در سالیان گذشته، اخطارهای مکرر ایمنی برای مالکان و کسبه پاساژ مهستان صادر شده ولی تاکنون اقدام موثری در راستای ارتقای ایمنی ورفع خطر مشاهده نشده است.

موسوی ادامه داد: قبل از آغاز ماه محرم جلسه‌ای با مدیران این مرکز تجاری ناایمن و خطرناک داشتیم و آخرین اخطارها شفاهی و کتبی توسط مدیریت شهری داده شد.

شهردار منطقه ۱۱ گفت: چنانچه توجهی به اخطارها نشود و اقدام عملی و عزم جدی از سوی ذی‌نفعان پاساژ مهستان برای رفع خطر و حفظ جان شهروندان اجرا نشود بعد از ماه صفر بدون تعارف و تعلل بنا بر وظیفه ذاتی شهرداری تهران، این ساختمان پلمب می‌شود.

کد خبر 699849

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha